Woodson and Stone vindt het belangrijk dat jij als klant tevreden bent en blijft. Daarom willen wij jou klacht zo goed en zo snel mogelijk behandelen. Om het klachtenprocedure snel af te handelen raden we je daarom aan het onderstaande formulier te gebruiken. Wij zorgen er dan voor dat de klacht zo snel mogelijk opgepakt en opgelost wordt.
“Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@woodsonandstone.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.”